zeynep

zeynep
@qnemoia
“…kendimden korkmaya başladım.”
Reklam
“…acı acı güldüğümü hissettim. İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum. ”
“…bütün kabahati hayalperestliğimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum.”
“…hayatımda hiç kimseye mukavemet etmeye alışmamıştım. Elimden gelen ancak kaçmaktı”
“…kendimi bildim bileli, bütün günlerimi, haberim olmadan ve nefsime itiraf etmeden, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.”
Reklam