Emre gürbüz

Emre gürbüz
@qoshmarA
Tek yol barıştır.
Öğrenci
KTUN/Elektrik
Türkiye
Türkiye
24 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Emre gürbüz

, bir kitabı yarım bıraktı
%2 (20/868 syf.)·
Beğendi
Douglas Adams
8.5/10 · 4.520 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
GEZEGENDEN NASIL AYRILABİLİRSİNİZ 1.NASA'ya telefon açın. İşte onların telefon numarası: (713) 483 31 11. Onlara buradan olabildiğince çabuk ayrılmanızın çok önemli önemli olduğunu analatın. 2. Eğer sizinle işbirliği yapmaya yanaşmazlarsa, Beyaz Saray'da çalışan herhangi bir arkadaşınızı arayın -oranın numarası (202) 456 14 14- ve NASA'daki adamlara sizin tarafınızı tutan birkaç laf etmesini söyleyin 3. Eğer Beyaz Saray'da çalışan arkadaşınız yoksa Kremlin'e telefon açın (uluslararası santrale bağlanıp 0107 095 2959051'i bağlamasını isteyin). Onlarında orada(en azından konuşabilecekleri) bir arkadaşı olmayabilir, ama azda olsa bir ağırlıkları vardır, o yüzden deneseniz iyi olur. 4. Eğer yine başarısız olursanız, yol göstermesi için Papa'yı arayın. Telefonu şu: 011 39 6 69 82 ve telefon santrali hata yapmıyormuş 5. Eğer bütün bu denemeler başarısızlıkla sonuçlanırsa, tepenizden uçup giden bir ufoyu bayrak sallayarak indirin ve telefon faturanızın gelmeden önce bu gezegenden ayrılmanızın ne kadar da hayati bir önem taşıdığını açıklayın Douglas Adams
1000Kitap
7/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2021 17:22
Kitabı beğendim. Yer yer güldürdü, yer yer heyecanlandırdı, ama parasını hak ediyor mu, bilmedim. Meraklısına öneririm. Puanım: 7/10 Favori karakterim: Loki
İskandinav MitolojisiNeil Gaiman · İthaki Yayınları · 20203,592 okunma

Emre gürbüz

, bir kitap okudu
7/10
·312 syf.··
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Neil Gaiman
8.5/10 · 3.592 okunma
Buraya güzel bir parça bırakıyorum dinledikçe beni hatırlarsınız. ;) Not: Türkçe altyazısı var. The Witcher 3 Soundtrack - The Wolven Storm (Priscilla's song) youtube.com/watch?v=2bSk-8C...