Yavuz Bahadıroğlu, kaleminden çıkan her eseri asla kötü çıkacak endişesi olmadan okuduğum tek yazar sanırım. Yine mükemmel bir kitaptı, atalarımızın nasıl insanlar olduklarını okudukça bir gün bizde değişebiliriz diye umutla doluyor içim, Çanakkale zaferinin zaten başlı başına bir efsane olduğunu düşünüyorum. Hele kitabın sonunda askerlerin bıraktığı mektupları okumamız gerçekten bambaşka hissettiriyor.