Bu yıl okuduğum en güzel genç kurgulardan biriydi, başta Yeşil karakterini korkuları ve hastalığı yüzünden fazla güçsüz karakter olarak bulsam da sonra ona da alıştım, Ötanazi okulunda neler döndüğünü, Yeşil'in kalbinin tam olarak neden taşıyıcı olduğunu merak ediyorum, ayrıca Gölge karakterini çok sevdim, serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum.