Çoğu yabancı kitapta olduğu gibi dünyasına alışmam biraz uzun sürdü. Yinede çok sevdim, bazen Marigold'da bazen yabancısı olduğum sokaklarda yürüyormuşum gibi hissettirdi, Karakterlerin yaşadıkları zorluklara rağmen güçlü olmaları herşey için verdikleri çaba ve kitabın içinde acı geçmişi yüzünden psikolojisi bozuk bir kız yerine yaşamak için savaşan bir Fable veya vıcık vıcık bir aşk yerine gizli ve derinlerde hissettiğimiz bir aşk benim kitabı yıllarca kitaplığımda tutmak istememe sebep oldu, dört gözle ikinci kitabı bekliyorum, görüşmek üzere Fable...