Tamamen yeni bir hayatın içine atılmanın ya da en azından ani den başka birinin hayatına itilmenin -aslında siz de bu hayatın kapısını çalmış olabilirsiniz- en önemli yanı bu deneyimin size kim olduğunuzu yeniden düşündürmesidir.
Ama esas olan birini sevdiğinizde ondan kopmamak, depresyonu atlatmalarına yardım etmek değil miydi? Hastalıkta ve sağlıkta, her şeyde böyle olmamalı mıydı?