Ben de ona, birçok kez âşık olduğumu, ama hep ciddi
bir ilişki kuramamanın kaygısını taşıdığımı anlattım. Hayatımı öyle sürdürseydim yaşlılığımda yapayalnız kalırdım, bundan çok korkmuştum.
"Aşkı, huzurlu bir emekliliğin aracı olarak gördüğünü
sanmıyorum.