"Ey Tanrım! Böyle bir görüntünün olduğu yerde sadakat olamaz; doğruluğun, faziletin hatalı olduğu yerde güç de hatalı olmaz mı, ya da görünüşte zapt edilemez görünse de zayıf olduğu anlaşılmaz mı?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Özgür olmayan kalpler isteyerek hizmet
Verip vermeme konusunda karar verebilir mi?
Kaderine razı olup başka bir şey yapma gücünü yitirmek güzel bir şey olabilir mi?"
"Orada yaşayanlar acıdan hoşlanıyor mu? Yolunu bulduğu halde
Lanetlenmiş Cehennemden kaçmayacak Ruh olur mu?
Sen bile orada olsan kaçar ve kendine daha az acı çekeceğin bir yer
Arardın, işkenceden kurtulup rahat yaşamak, acının yerine tatlıyı
Almak isterdin, ben de orada bu yeri arıyordum işte. Sadece iyiyi güzeli Bilen sen gibi biri için buna gerek yok. Bizi oraya kapayana itiraz edecek de değilsin. Eğer bizim o karanlık yerde kalmamızı çok istiyorsa demir Kapılarını daha iyi kapasın."