Ayşe topal

Karşımdaki insana gösterdiğim iyi niyet benim insanlığımdı, onların bunu suistimal etmesi de onların insanlığı, benim kafam ve vicdanım rahat, herkes kendine yakışanı yapar.
Tsira
Hiç bir şey kazanmasak bile kendimizi kaybetmemiş olup kendimizi kazanıyoruz aslında.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.