Rabia

Rabia
@rabia_klc
Bir fincan kahve, iyi bir kitap...️️ Genç Gönüllü
Öğrenci
Lisans/GAÜN
Şanlıurfa
63 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiçbir şeyden umudu kesmemeli. İnsan kendini bir bıraktı mı yandı!
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne mümkün ah! Ne mümkün unutmak Ne mümkün aşkı akılla yenmek...
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okuyor
Gözüm dalıyor yine debelenen ruhlara. Beden kisvesinden ileriye gidemeyenlere. Varlığı sadece ve sadece zahide sananlara. İsbat için sözünü değil, sesini yükseltenlere. İnsanlara kalbinin güzelliği için değil mevkisi için değer verenlere. Gönlüm takılıyor habersizlere. Varlığı sadece dünyadan ibaret sananlara. Var edicilerden bir haber olanlara. Sevmeyenlere, zikretmeyenlere...
Alıntı

Rabia

, bir kitabı okumaya başladı
İvan Gonçarov
8.7/10 · 49,9bin okunma
. En iyi silgi tevbedir. Samimiyse leke bırakmaz! .