Rabia Yaren

Rabia Yaren
@rabiamt1
Merhaba, ben Rabia. Kitaplarla iç içe olan biriyim. Wattyde kendimce yazdığım bir kitap var. Eğer bakmak isterseniz; Watty: rabiamt_1 Instagram: @okurabiaa / rabiamt1
Ölüm... Senin kadar güzel miydi Özgür?
Sayfa 226 - Epsilon·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne olacak ki? Mikrop kapar ölür müyüm?
Sayfa 230 - Epsilon·Kitabı okudu
"Kapıdaki paspasın altına sakladım son nefesimi. Sen gelince, usulca üfleyeceğim boynunun yanındaki sıcak köşeye..."
Sayfa 237 - Epsilon·Kitabı okudu