“Nazik bir kadının nezaketinden dolayı çekmediği eziyet,görmediği kötülük kalmamıştır. Kızınızın dönüp dolaşıp kendisini yine mağdur duruma sokmasını, her yerde ezildiği bir döngüden bir türlü kurtulamamasını, hep haksızlığa uğramasını,kendisini koruyamamasını istiyorsanız,ona hiç kimseyi incitmeme gerekliliğini aşılamanız yeterli.
“Ben rüzgardım,” diye düşündü. “Gökyüzünde yağmurları savuran bir rüzgar ve yağmur yağdı ve yağdı, yüzlerce yıl , bütün şehir sırılsıklam oldu ve öfkelendi. Ama çadırda yaşayan iki kişi yağmurdan mutlu oldu ve ben o zaman annemin oldum ve annem benim ve babam ikimizin.”