"Gerçekten yetişkin çocuk kime denir?" diye sordum.
"Bedenen büyüdüğü hâlde, duygu ve heyecanları bakımından gelişip olgunlaşmayan insanlara denir," diyerek soruma yanıt verdi.
Yüzeysel bir kitap olduğu kanaatindeyim. Yazarın ele aldığı birçok başlık iyiydi, hızlı akabiliyor ve dili yalın. Bununla birlikte normalde okuduğum kitaplardan öneriler almaktan keyif alırım. Bir şarkı, bir çiçek ismi gibi. Bu kitapta yoğun bir şekilde kitap önerileri yer alıyordu ve bu beni yordu. Sanıyorum ki tekrar okumak istemeyeceğim kitaplardan.