R

R
@rahimeblgn
Depresyon insanın aklının başında olmaması değil ki zaten. Aklının bitkin düşmesi, düşünecek gücü kendinde bulamaması, konuşacak takati olmaması, umut etmekten yorulması, iyimserlik denen o duyguyu tümüyle kaybetmetsi.
Elvan Bilbay isimli okura yanıt verildi
R
Kesinlik güzel tanımlamış.🙂