Rəhimə Əsgərova

Yalnız başıma kalmak istediğim, acılarımı kimseyle paylaşmak zorunda olmadan üzülüp kederlenmeyi tercih ettiğim zamanlar oluyor. Üstelik böyle zamanlar gitgide daha sık çökmeye başladı üstüme.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Reklam
her şeyi o kadar ciddiye alıyorsunuz ki asla mutluluk nedir bilmiyorsunuz
Sayfa 112·Kitabı okudu
Çoktan alıştığım gibi, bir köşede kendi başıma yaşamak istiyorum.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Kalbim kırılmıştı ama nedense ağlayamıyordum.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Düşüncelerim bile acı veriyor adeta, çox tuhaf!
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam