Evet,güçsüz bir yüreğe göre değildir hüzün!Bela güçlü bir kalpte taşınır; oraya kanlı gözyaşları dolar usulca, tatlı bir yüz karasına neden olur, dürüst insanlar yapmaz bunu.
Bir huyum var, içimde gizlediğim şeylere başkasının dokunmasını sevmiyorum...
Ya da daha açık söyleyeyim, insanın çevresindekileri eğlendirmek için duygularını ikide bir dışarı vurmasının çirkin olduğuna inanıyorum.