Dostoyevski diyor ya ;
Kimse , seni sen olduğun için sevmeyecek , herkes seni ; Seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için , yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek . Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda .