Rabia

Rabia
@ramiarosa
Neyse zaten hiç halim yok...

Rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2021 33. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 20,5bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Şahsen ben insanları yargılamak yerine, onları anlamaya çalışmaktan zevk alıyorum."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Kendini iyi yargılamayı başarırsan gerçek bir bilge olduğunu kanıtlamış olursun.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Örneğin, öğleden sonra saat dörtte gelecek olursan ben saat üçten sonra mutlu olmaya başlarım.
Sayfa 114·Kitabı okudu