ramin

ramin
@raminguluzada
happy with being fucked up and cares nothing..
Law
ADA University
Bakı
28 Mart
167 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Xoşbəxtliyi tanrı özü bizim öhdəmizə buraxıb, onu özümüz yaratmalıyıq.
Sayfa 249·Kitabı okudu
Mutluluk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elə bil enən eskalatorla daim yuxarı qalxmağa çalışırsan... Elə öz yerində sayırsan, anlayırsan ki, sən bir gün yorulacaqsan, o isə yox.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan

ramin

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
3 günde okudu
·
2022 69. kitabı
Qaraqan
8.8/10 · 1.156 okunma
Bəsdir Allahdan Mercedes istədiniz, pul istədiniz, dərman istədiniz, yemək istədiniz. Allah nə top menecerdi, nə bank işçisi, nə də pizza daşıyan
Sayfa 157 - Dünyanın ən utancaq adamı·Kitabı okudu
Kardeşim Yeter
..əslində pul varlıları dəyişməyib, varlandıqdan sonra onlara ətrafın münasibəti dəyişib.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Bakış Açısı