L.R

L.R
@ramseyvekiliyim
Salıncaktan düşen çocuk, küser mi hiç parka?
@ramseyvekiliyim·
·
sabitlendi
Anneliğim hakkında :)
Prematüre bir bebek annesi olarak yaşadığım sancılı süreci burada sizlerle paylaşmak istiyorum. Doğumdan sonra kendime olan kırgınlığım kendimi suçladığım bir dönem oldu. Psikolojik olarak çöktüğüm henüz dahi toparlanamadığım bir dönemden geçtim, geçiyorum. Yorgunluğumu kenara bıraktım beni asıl yıpratanın bu süreçte yaşadıklarımın göz ardı edilip hep gaddar ilan edilenin ben olmasıydı. Daha 3 günlük doğum yapmışken hastanede kızımla beraber kalmaya gittim. hastanedeki hemşireler zaten burunları bir karış havada ve soylediğin en ufak bir şeyde seni terslemeye meyilliler sanki onları orda zorla tutuyormuşuz gibi. lohusalığımın üzerine birde bu hemşire tribide eklendikten sonra sarsıntıların arttığını hissettim. başlardada dedim ya hani kendimi suçladım hep diye. Kızımın en ufak bir nefes değişikliğinde dahi karnımda bakamadım burda nasil bakacağım şeklinde birtakım düşünceler peyda oldu zihnime. işte o zaman  sarsıntılar küçük çatlaklara neden oldu. 15 günlük hastane sürecimden sonra eve geldiğimde en azından 1 gecede olsa deliksiz bir uyku uyayacağımı  sabaha kızım için daha dinç ve daha güçlü uyanacağımı düşünmüştüm meğer nede safmışım. 40'ımın çıkmadığı süreçte defalarca tek ve daha uykusuz geceler benim refakatçim oldu. yalnızdım yapayalnız. ya ona bir şey olurda ben müdahale edemezsem  düşünceleriyle 40'ımı tamamladım. Çatlaklar büyük yarıklara dönüştü, o yarıklar benim üzerime devrildi. Ben enkaz altında kaldım. Lohusalıktan sözde çıktıktan sonra daha asabi daha korumacı bir karakter yüklenmişti benliğime. anneliğime atılan gülü dahi diken olarak gördüğüm kimsenin anneliğim hakkında konuşmaya hakkının olmadığını haykırdığım yerli yersiz yükselmelerimin olduğu zorlu bir karakter. Çünkü yalnızdım, cahildim, bilgisizdim, tecrübesizdim, üstüne üstlük evladıyla
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır
Sayfa 66·Kitabı okuyor
Kitap Alıntısı

L.R

, şu anda okuyor
%2 (8/296 syf.)
Matt Haig
8.2/10 · 98,6bin okunma

L.R

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
0/60 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
60 kitap
0 sayfa
0 inceleme
1 alıntı
3 günde 1 kitap okumalı.
İnceleme
4/10
·678 syf.··
2025 15. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2025 00:43
Toksiklik akan bir kitaptı açıkçası sadece sonlara doğru olaylar patlak verdi ve kitabı okuma hevesim arttı yoksa yarım bırakacaktım Başları o kadar uzatmıştı ki kitabın sonu çok alakasız bitti bence kitapta sürekli adı geçen karakterlerin en azından nasıl olduğunu ne yaptıklarını 1 cümleyle dahi anlatılması taraftarıydım. Bilinmezliklerle bitti. Açıkçası beklentimi çok da karşılayan bir kitap olmadı
1000Kitap
Kayıp KiracıŞehnaz Haşimoğlu · Lapis Yayıncılık · 2025149 okunma