Rana

Rana
@ranayevski
Bu acı geçiyor mu ?
KaanBoşnak'
"Değişmem gülüşünü tüm dünya benim olsa da."
1000Kitap
Reklam
Tam olarak böyleyim
Yalnızlık beni kederlendiriyor, topluluk beni bunaltıyor Fernando Pessoa
Felsefe
Nesneler bizim onlara yüklediğimiz anlamlardan ibarettir, insanlar da öyle. John Berger
Felsefe
Dün eski günlüğümün arka sayfasında bir cümle gördüm; "Hiç Işık Yok dinlerken gelen intihar etme isteğiyle baş edemiyorum." Diye. Hâlâ aynı şeyi düşünmem beni bitiriyor.
1000Kitap
Sevdiğim şarkılarla dalga geçen insanlardan nefret ediyorum. İçindeki duyguları anlamayacak kadar duygusuzlar.
1000Kitap
Reklam