Rana

Rana
@ranayevski
Bu acı geçiyor mu ?
Tam olarak böyleyim
Yalnızlık beni kederlendiriyor, topluluk beni bunaltıyor Fernando Pessoa
Felsefe
Reklam
Nesneler bizim onlara yüklediğimiz anlamlardan ibarettir, insanlar da öyle. John Berger
Felsefe
Dün eski günlüğümün arka sayfasında bir cümle gördüm; "Hiç Işık Yok dinlerken gelen intihar etme isteğiyle baş edemiyorum." Diye. Hâlâ aynı şeyi düşünmem beni bitiriyor.
1000Kitap
Sevdiğim şarkılarla dalga geçen insanlardan nefret ediyorum. İçindeki duyguları anlamayacak kadar duygusuzlar.
1000Kitap
"İnsanlar "asla pes etmeyin" derler ama bazen vazgeçmek en iyi seçenektir çünkü zamanınızı boşa harcadığınızı fark edersiniz."
1000Kitap