aslında bütün kitabın Patroklus'un Akhilleus ile olan anılarını Thetis'e anlatması ve ikisini beraber gömmeye ikna etmeye çalışmasından ibaret olduğunu fark ettim...🩷
Onu yalnızca dokunarak, yalnızca koklayarak bile tanırdım; kör olsam bile nefeslerinden, ayaklarını yere vuruşundan tanırdım. Ölmüş olsam bile, dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım onu.