Sigortalı anneler işe, çocuklar kreşe diyen bir düzende aile yapısını korumak mümkün müdür?
Boşanmayı ve aldatmayı teşvik eden paylaşımlar, diziler ve filmler yayınlayarak aile yapısını ayakta tutmak mümkün müdür?
Boşanmış ebeveylerin çocuklarının evliliğe güvenle bakması mümkün müdür?
Yoksa yıkık ve savrulmuş bir nesil mi yetiştiriliyor?