Babam sadece devlete ve hukuk sistemine inanıyordu. Ve o sistemin hata yapmayacağına ikna olmuştu. Ancak ne oldu? Tanrı gibi inandığı o sistem, delil yetersizliği diyerek onunla ilgilenmedi.
Evet! Ve aynı zamanda, dünyanın tüm o yapmacık tavırlı ve ciddi yüzlü kanun adamlarına -beni bir şekilde kurtarabilmek için boş yere çabalayan sefil avukat da dâhil- zapt edilemez bir kaleymiş gibi güvendikleri o "kanun" denilen şeyin güçsüzlüğünü göstermeyi başaracağım.