Küçük Emircangüneş ışığı

Küçük Emircangüneş ışığı
@ravennova
EMİRCAN İĞREK ELİME YÜZÜME BULAŞINCA HAYAT GECE EVİME DÖNERİM HEP SALLANARAK KİMSEYE KALMADI YALVARACAK HALİMMM
EMİRCAN İĞREK GEÇMİŞ GEÇMİŞTE
Geçmiş geçmişte Yanlış yanlışta Kardan sevdan güneşte kalmış sevgilimmmm
Reklam
Bu mu gerçekten...
BABA DENİLEN, KIZLARIN KAHRAMANI DENİLEN, YARAYI KAPATIR DENİLEN... BU MU BABA, HEP CAN MI YAKAR.  HATIRLAMAK İSTEMEYECEĞİM ANLARIMIN HEPSİNİN İÇİNDE O ADAM VAR NİYE...
Umutsuzluk...
İnsan bazen sadece yaşar; ne mutlu ne de üzgün... Sadece yaşar. Günler birbirinin aynısı olur, saatler geçer ama hiçbir şey değişmez. Kalabalıkların içinde bile kendini eksik hissedersin. Eskiden heyecan veren şeyler artık sıradan gelir. Gülersin ama içten değil, konuşursun ama anlatamazsın. En yorucusu da budur zaten; kimse fark etmezken yavaş yavaş tükenmek.
BEN ŞEREFSİZ SEVİYORUM AMK
BUNU YAZDIĞIM İÇİN KIZACAK ÇOK İNSAN TANIYORUM AMA BİRİDE ÇIKIP SEVDİĞİN ŞU KİŞİ ŞEREFSİZ DEĞİL DİYEMEZ. ŞEREFSİZ SEVDİĞİM İÇİN SÜREKLİ ÜZÜLÜYORUM. KIZ, ERKEK, AİLE, ARKADAŞ FARK ETMEZ HEPSİ BİRBİRİNDEN BETER.
Gelecek göremiyorum...
Son günlerde fark ettim de kendim için gelecek göremiyorum. Bu gelecekte birşeyleri başaramayacam hissi değil, gelecekte olmayacağım hissi. Sanki kendi sonuna yaklaşıyorum ve bunun farkındayım. Geleceğe yönelik hayallerim daima vardı ama artık eski heves yok çünkü o kadar uzun yaşayamayacağımı düşünüyorum. Bunun sebebi ne bilmiyorum. Yaşadıklarım olabilir, ailem olabilir, arkadaş dediğim insanlar olabilir, kendim olabilirim.