Ravza

Ne garip, güzel şeyler hep çabucak geçip gidiyor da acılar hayat boyu bizimle kalıyor. Belki insan hayatın içindeki güzel anları toplayıp bir bavula koyabilseydi o zaman gittiği en kötü yerlerde bile mutlu olabilirdi.
Sayfa 151·Kitabı okudu