Renren

Araftayım
Puan vermedi·352 syf.··
2020 3. kitabı
1984 kitabını alma sebebim popüler olması yani nerdeyse herkes okumuş ve olumlu yorum yapmış. Okumaya başladım gayet iyiydi falan okuyorum. (Spoiler olabilir) Sonra Winston kitap okuyor Julia yataktayken ben orda bi sıkıldım okuyasım gelmedi. Sonra vize falan derken zaman geçti , ben tekrar başladım o sıkıcı dediğim kısmı hafif atladım. Sonunda bitirdim. Arada bir yerde kaldım ; kitabı beğenmedim mi ? Kitap okuyacak ruh halinde mi değildim ? Herkesler beğenmiş, ben kitabı anlamadım mı ? Bilmiyorum. O yüzden ileride tekrar okuyacağım. Ama şuan net değilim.
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma