Rayiha️

Hz.Peygamberimiz (s.a.v.) şöyle buyurdu :
Saadet o kimseye ki , beni gördü ve iman etti ; yedi kere saadet o kimseye ki , beni görmeksizin iman etti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herşeyin bir iç , bir de dış görünüşü var... İman ve İslam için de böyle : -İslâm açıktadır ; ve imân kalpte...
Görünüz , yol ve usûl nedir :
Kolaylaştırınız , zorlaştırmayınız ; sevdiriniz , soğutmayınız!
Eski bir din kitabı Besmele için "Kimyayı Saadet" diyor ; evet , gerçekten saadetin kimyası!...
Besmele , (her) kelimesi de beraber , her şeyin Yaradıcısına , her iş ve teşebbüsü bağlamak ve lisana getirmek şuuru bakımından ne harikulade bir tezahürüdür!..