Anneler öldükten sonra da çocuklarının elinden tutar. Demiş bu kitap allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin şu sözü gördüğümde etkilendim ya raziye bırak alıntıyı bir köşeye dedim. Annelerimiz çok değerli bizim için kıymet bilelim...
Neden bu kadar yalnızım biliyor musun? Çünkü insanları iyi tanırım. Yalanı gözünden anlarım. Yalanlar çok konuşur. Yalancılar, kelimelerle açtıkları yaraları suskunluklarıyla örtüp giderler. Daha da gidecekler. Çünkü herkes yalanlarıyla gider, ben inandığımla kalırım.
Esirine eserim diye bakanı çıkar artık hayatından, aklından... Sen, olması gereken ol; olması sevilecek değil! Gereğinden fazla da ağlama. Hakkın kadar ağla. Gelecek acılara göz yaşın kalsın. Kuru gözlerle hüznü karşılayamazsın...