Etka

Etka
@rbeXa
Şüphesiz her zorlukla beraber bir kolaylık vardır.
"Bu dünyada ne yaptğının hiçbir önemi yoktur." diye karşılık verdi arkadaşım acı acı. "Asıl mesele, insanların neyi yaptığına inandırmaktır."
Sayfa 154
Reklam
O zaman herkes işlediginin karşılğını görecektir. Nitekim Ulu Allah (c.c) buyuruyor ki; "Kötülük işleyenler yaptıklarının cezasını mutlaka görecekler, iyilik işleyenler elbette mükâfat göreceklerdir."
Sayfa 203
Nahl (16/61)
Eğer Allah insanları haksızlıkları yüzünden hemen cezalandıracak olsaydı yeryüzünde hiçbir canlı bırakmazdı. Fakat onlara belirlenmiş bir sürenin sonuna kadar mühlet tanıyor. Ama süreleri dolduğunda onu bir an bile ne erteleyebilirler ne de öne alabilirler.
Kuran-ı Kerim
Müslüman, islâmı öyle sağ ve diri, canlı yaşa ki, seni öldürmeye gelen sende dirilsin.
Sayfa 62
Erdemlikte en yüce olmalısın ki, peşin hükümle seni aşağı görmeye gelen kendi aşağılığını görsün.
Sayfa 62