İnsanoğlu böyledir, doyumsuzdur hep daha fazlasını ister. Ne olacak ki yani az şekersiz içiversem çayımı? Olmaz, illa fazlası olacak , olan her şeyi bitirene kadar tüketeceğiz ve hepsi bizim olacak. Fazlasını isteyince elindekileri de kaybeder insan ekseriyetle.
Ağlamak olduğu gibi,
Gülmek de var huzur da var derttaş.
Gelecek güzel günlere inanmak da var.
İnananlara dertleri dert etmemek de var...
Korkma derttaş, gidenler olduğu gibi birgün gelenler de olacaktır. Yitirdiklerin gibi kazandıklarımız da olacaktır. Şimdi sabır zamanı, Allah'a sığınıp derin bir eyvallah çekme zamanı. Şimdi gelecek hayırları bekleme zamanı. Gelecek hayırları hak etme zamanı.