RaBiA

RaBiA
@rbzsy
Kendine inanmaya baslayana dek, kendine ait bir hayatın olmayacak.
"Onların o şekilde öldüğünü görmekten nefret ederdim. Bir hiç ugruna."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O" her zaman orda, zihnimin sessiz karanlığında bekliyordu.
"Gençlerin çoğu, bu güne ait olmayan hiçbir şeyle ilgilenmiyor."
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi¿"
Eski bir dosta yalan söylemenin manası yoktu. "PARAMPARÇAYIM."