RaBiA

RaBiA
@rbzsy
Kendine inanmaya baslayana dek, kendine ait bir hayatın olmayacak.
"En zorlu zamanların sonunda en güzel mükafatlar bekler daima."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyayla içindeki tüm canlılar, zalim ve umursamaz görünüyorlardı..
"Sadece peş peşe yanlış başlangıçlar," diye yanıtladı..
Kendimden bile kaçtığım zamanlardan bir "an" (RaBiA)
Ne zaman bu kadar mebzul akan genç kanı ve gözyaşına mukabil bir avuç toprağımız bize kalacak¿