Receb Btmn

Receb Btmn
@rcbbtmn
Mutlu uyumak lazım azizim, Madem uyku ‘yarı ölüm’ halidir. O halde mutlu ölmek lazım, Her gece... Cemal Süreya
Şiir
Reklam
Mümkün olsaydı eğer,sesini ekerdim saksıya.
Şiir
Bir şeyler değişebilir umuduyla kendimizi ziyan ediyoruz ya. Bize de yazık, O yeşerttiğimiz umuda da yazık… ! Farid Farjad
İlişkiler
Bir şeyler değişebilir umuduyla kendimizi ziyan ediyoruz ya. Bize de yazık, O yeşerttiğimiz umuda da yazık… ! Farid Farjad
İlişkiler
Theo'ya Mdktuplar'da "Sözcüklere gerek kalmadan beni anlayacaklarını sandım..." diyor Van Gogh.
İlişkiler
Reklam