3 tırnak atımı geçti.
Sensizlik eski bir şarkı gibi yankılanıyor kulaklarımda.
Fakirlik sadece mal yoksunluğu değilmiş,
Sevdiğinden ayrı olmakmış en büyük yoksulluk.
3 tırnak atımı geçti.
Bir tek bulutlar uğruyor semtime
Sensizlik uzak bir memleket gibi duruyor yüreğimde.
En güzel memleket sevdiğinin yanıymış.
3 tırnak atımı geçti.
Tüm yol levhaları bana seni hatırlatıyor hala.
Meğer Yolunu kaybetmek,kendini kaybetmekmiş