10.08.2020
ŞER
Dedim ki; iyilik eden iyilik bulur.
Seni sevdim, sana en güzel iyilik budur.
Okyanusları aşan, gözyaşında boğulur.
Ki gözyaşın, yeryüzünde tanıdığım en berrak sudur.
Masallarda buldum seni, şimdi gerçekten kaybediyorum.
Elimi uzattığım her an yüzsüzlüğümle kınanıyorum.
Bin sözün var ama ben sessizliğinle sınanıyorum.
İttiğin kuyudan çıkmamakla galiba kendime ayıp ediyorum.
Sana duyduğum hislerim iyiliğe delaletti.
Aklımda elzemdin, elimdeyse bir avuç rezalettin.
Kalbinin yamasından tanıdım seni; fakirdin, sefalettin.
Bu yüzden çok sevemedin beni ben de sevgimi sana feda ettim.
Senden gidemiyorum diye bana dönemiyorsun.
Sana şiir çok gelir, sen yarım kalmış küfürler hak ediyorsun.
Tutkumdun nutkum tutuldu beni bu yüzden çok yoruyorsun.
Bir hayrın var onu da şerrinle sunuyorsun.
Hadi unut beni şimdi, unutabiliyorsan.
Varsa konuş hakkımda, bir şey biliyorsan
Çocukken korkunca gözlerimi kapatırdım hep,
Kapattım hadi git şimdi gidebiliyorsan.
Bu sevgisizlik çölünde, bir ben mecnun kaldım