Ramazan Dayıoğlu

Ramazan Dayıoğlu
@rdayioglu1
"Hiçbir şeyi özlemiyor musun? “ ilk öpüştüğüm kızı özlüyorum bazen.Ama sorun o değil ki. Gecmisle arama bir duvar örüldü sanki. "özlesem ne olacak" diyorum. yine de insan özlemek istiyor. Derinden özlemek istiyor geçmişi ama nefret de ediyor o günlerden. Sorun şimdi, sorun şu an. insanın şimdisi boktan olunca geçmişi ne yapsın.
Sayfa 69 - İletişim yayinlari·Kitabı okudu