Seneler önce bu kitabı ki o zaman Timaş Yayınları baskısını almıştım. Okumuş ve sahafa vermiştim.
Sonradan verdiğime de pişman olmuştum.
Ve geçenlerde tekrardan bu sefer Türkiye Iş Bankası Yayınları baskısını aldım. Iyi ki de almışım.
Bu kitap her ne kadar ince bir kitap olsa da o kadar doyurucu bir kitap ki. Içerisinde ki her bir hikâye ders vermekle birlikte size yaşamla ilgili bazı şeyleri de sorgulatıyor.
Bence herkesin kitaplığında olması gereken bir kitap.
Tavsiyemdir. Son olarak bir şey daha söylemem gerekirse, hepimiz kendimize dönüp bir sormalıyız: "Insan Neyle Yaşar?"
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,6bin okunma