Uyuyamıyordu. Beyni dikkatini çekmek için onu dürten bir düşünceler yumağıydı; bir düşüncenin nerede bittiğini, diğerinin nerede başladığını anlamak imkansızdı.
Elime aldım ve kitap bitti. Çok sürükleyici ve merak uyandıran bir kitap ama kitabın dizisi çıktığı için 2.kitabı okumanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Bilim-kurgu okumayı seven biri olarak kötü diyemem ama çok güzel de diyemem.