Her öğretmenin eğitim hayatında başlamadan önce okunması gereken bir kitap olduğuna inanıyorum.
Başarılı bir yapıt. Çok öğretici ve bir o kadar da akıcı kitap içerisindeki örneklerde kendinizi bir şekilde buluyorsunuz ve neyin yanlış neyin doğru olduğunu işte o zaman anlıuorsunuz.