Elif Şafak kitaplarını ne zaman okusam aynı mesaj yığınının içinde boğuluyorum. Genelde kadın hikayelerini merkeze alan eksende yazıyor ama yazısını yazarken o kadar çok ülkemizle ilgili kötü şeyler araya sokuşturuyor ki içinde yaşamasam burasının hir cehennem olduğunu düşünürüm. Kadın olarak yaşamak her toplumda zor zaten bu batı ya da doğu diye ayırmak gereksiz. Ama nadir olan şeyleri genele yaymak burda biraz düşünmek gerek. Bazı tespitleri haklı buldum ama üsten görüp içinde var olmadığı yaşamlar hakkında fazlasıyla ahkam kesilmiş hissine kapıldım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Denemekten,riske atılmaktan,düşüp yaralandıktan sonra doğrulup riske girmekten çekinmeyen kişilerle yakınlaş. Doğrunun efendisi olduğunu öne süren ,kendileri gibi düşünmeyenleri eleştiren,saygı uyandıracaklarına emin olmadan hiçbir adım atmayan,kati kanılara sahip olmayı şüphelenmeye ve yeğleyen insanlardan uzak dur.