Bana ne doğal geliyor? Bir an size öğretilenleri yok sayın.Toplumun söylediklerini unutun.Başkalarının sizden beklediklerini bir kenara bırakın.İçinize bakın ve "Bana ne doğal geliyor? Ne zaman yaşadığımı hissettim? Ne zaman gerçekten kendim olduğumu hissettim? diye sorun.İçsel yargılar ya da insanları hoşnut etme çabasında olmadan.Teredüde ya da özeleştireye sapmadan.Sadece kendinizi kaptırma ve keyif alma hisleriyle.Ne zaman özgün ve hakiki hissederseniz o zaman doğru istikamettesiniz demektir.
🪻🪻🪻