.
O zamanlar "
ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum" diye düşünürdüm.
Yeni keşfediyordum bu düşünceyi.
Kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir.
"Ah, yüreğim öylesine doluydu ki. Birbirimizi anlamadan, vedalaştık. Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.."
Genç Werther’in Acıları