Asumann

Asumann
@reallyidk
En iyi ayna eski bir dostur
Sizinde Kendizi özlediğiniz zamanlar oluyor mu ?
. O zamanlar " ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum" diye düşünürdüm. Yeni keşfediyordum bu düşünceyi. Kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
. Herşey bir anda anlamsız gelecek İşte biz o gün tükeneceğiz..🎼 .
Müzik
"Ah, yüreğim öylesine doluydu ki. Birbirimizi anlamadan, vedalaştık. Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.." Genç Werther’in Acıları
Seni bulamamışken ben kayboluyorum..
1K
Hayat, düşünceleri tutan bir hapisanedir.
Sayfa 32