Dostoyevski'nin yeraltı insanıydım ben, görülmek değildi istediğim. Şimdi kalkıp hayat labirentinde yolunu bulmaya çalışan insanlara suç yüklemenin ne anlamı vardı ki? Onlar değildi yalnız olan, bendim. Hayatım bir yalnızlık şakasıydı. Komik maskeler takarak çıktığım yolculukta kimseyi bulamadığım bir şaka.