Bu kitap bir yılımın tomografisi, bir ömrün önemli bir parçası. Siz kıymetli okurların huzuruna sunuyorum. İyi akşamlar kitapla yaşayanlar.
Ömre Bedel Bir Yıl
''Herkes adına konuşmak haddime değil ama cüretkâr olup söylemem gerekirse; biz insanlar bildiğimiz acıların
cesurları, bilmediğimiz mutluluğun korkaklarıyız.''