lübbetülayn

lübbetülayn
@redif
aslında yalnızız ama bir şekilde kanmışız
Birini, özellikle de hiç ummadığım birini, ne zaman kitap okurken görsem uygarlığın biraz daha güvende olduğunu hissederim.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İleri doğru yürümeye devam etmek zorundayız. Ama her zaman ileri bakmak zorunda değiliz. Bazen de etrafa bakınıp gördüklerimizin keyfini çıkarabiliriz.
Alıntı
İstinat noktaları yavaş yavaş aşınan, sonra günün birinde en ehemmiyetsiz bir sarsıntı ile birdenbire göçen binalara benzedim.