Boğucu bir kitaptı
Elimde işkence oldu
Olay neredeyse yok, çocuğun gözünden mi anlatıyor yoksa tanrısal bir anlatım mi bilmiyorum
Kitap kendisine çekmiyor
Avrupalı sinemacılar gibi Avrupalı yazarlar da psikolojik eser veriyoruz diye sıkıcı tek düze kitaplar yazıyorlar
Aralardaki okumalar olsa da olur tarzında. Kitaba yoğunlaşmayı arttırmıyor