Kelimeleri seçerken bile olumluyu seçme şansınız var. Ne kadat az 'ama', 'fakat' kullanırsanız o kadar iyi. Farkettiğim ilginç bir şey var. Biz şehitlerimizin arkasından ne deriz? Veya şehitliklere ne yazarız? "Sizi Asla Unutmayacağız!". Batıda: "We'll always remember you." yani " Sizi daima hatırlayacağız!" Diyorlar. "Daima hatırlamak" "Asla unutmamak"tan daha iyi değil mi ?
Bilmeyen ve bilmediğini bilen çocuktur, ona öğretin;
Bilen ve bildiğini bilmeyen uykudadır, onu uyandırın;
Bilmeyen ve bilmediğini bilmeyen aptaldır; ondan saklanın;
Bilen ve bildiğini bilen liderdir, onu takip edin.