Rena

Reklam
Kelimeleri seçerken bile olumluyu seçme şansınız var. Ne kadat az 'ama', 'fakat' kullanırsanız o kadar iyi. Farkettiğim ilginç bir şey var. Biz şehitlerimizin arkasından ne deriz? Veya şehitliklere ne yazarız? "Sizi Asla Unutmayacağız!". Batıda: "We'll always remember you." yani " Sizi daima hatırlayacağız!" Diyorlar. "Daima hatırlamak" "Asla unutmamak"tan daha iyi değil mi ?
İçinizi sevgiyle doldurun ve etrafınıza yayın. Sevgi de size döner, nefret de...
"Aya ulaşma umutları içindeki insanlar ayaklarının dibinde açan çiçekleri görmez oldular." Albert Schweitzer
Bilmeyen ve bilmediğini bilen çocuktur, ona öğretin; Bilen ve bildiğini bilmeyen uykudadır, onu uyandırın; Bilmeyen ve bilmediğini bilmeyen aptaldır; ondan saklanın; Bilen ve bildiğini bilen liderdir, onu takip edin.
Reklam