Rena

Hiçbir rejimi sevmedim. Ne siyasîsini, ne kepek ekmeklisini! Yüz kişi arasında fark edilecek kadar güzel olduğumu biliyorum. Konu bu değil. Konu beynimin kolesterolü. Herkes kalp krizi geçirir, benimkisi tıp tarihine geçecek. Beyin krizi!
Reklam
Medenîleşmenin bedeli. Yerde yatanlarla ilgilenmemeyi öğrenmek.
“Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa!”
Medeniyetten daha kötü bir şey varsa, o da medenî olmaya çalışan bir medeniyetsizlik...
“Seni anlıyorum” demek büyük bir yalandır. Kocaman bir yalan. Kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada...
Reklam